Meh Knl Kwn

please click!!

Sunday, September 27, 2009

Dah Dapat 70% keputusan for my konvo..

Hihihii...
akhirnya setelah di soal selidik...ramai gak kengkawan yang nak pegi konvo nanti..walaupun istiadat tu dibuat time sebelum Finbal Exam dan bukan semasa cuti, tapi ada gak budak kelas aku yang nak pegi...hiiiihii...sonoknye..ada teman jugak untuk ponteng kelas nanti..
tapi bukan ponteng tanpa kebenaran tau...esok nak discus dengan Ketua Program...
harap-harap Tuan Rosli akan pertimbangkan agar memberikan surat rasmi pengecualian kelas kat kitaorang nanti...hihi

ermmm...rasa tak sabar lak nak pegi konvo tu...memang nak pegi sangat2...aku sebenarnye kalo fikir pasal tarikh konvo tu nak je cancel untuk pegi, tapi bila balik umah time raya aitu parent aku terutamanya mak aku beriya-iya citer kat makcik aku...siap dah nak plan pakai baju kaler ape lagi tuh...hahaaha...tak sampai ati doe...maklum la kan..dalam famly besar aku...antara sepupu-sepupu aku mana ada penah yang dapat masuk universiti dan aku la satu-satu cucu nenek aku yang dapat masuk U...tak kan nak hampakan dorg kot kan...

ape2 pon aku harap tak ada masalah la masa konvo nanti...cuma masalah yang terpampang kat depan minor mind aku sekarang ialah aku tak booking mana-mana hotel ataupun guest house lagi untuk aku dan parent aku stay masa kat shah alam nanti...ada gak sorg ni yang aku harapkan untuk book bilik...tapi tak tahu lah...harap2 ada la nanti...InsyaAllah dipermudahkan...

No comments:

Post a Comment