Meh Knl Kwn

please click!!

Saturday, January 8, 2011

Masih Cuba Memahami erti Kehidupan


Salam semua...

ada satu rasa dari perasaan aku ni yang aku nak kongsi sikit

rasa macam gelisah, tapi lebih tepat lagi kalau aku katakan sebagai bebanan

sakit tak terkata, seperti tidak mampu lagi aku nak tanggung

jiwa ni macam di hiris je bila ada yang tidak memahami

kalau aku jelaskan, smakin jadi tak paham

sebab tu aku cakap ini sebagai bebanan, susah nak ditafsirkan dengan kata-kata

sakit dan terluka yang tidak terhingga...

entah macam mana lagi aku nak teruskan

bila,masalah datang bertimpa-timpa,banyak yang perlu difikirkan dalam satu masa

apa yang pastinya ialah, ini adalah dugaan dari Yang Esa

dugaan yang tidak mampu aku tanggung sorang-sorang

seblum ni senang saja aku menghadapinya sorang-sorang

tapi tidak lagi sekarang, sgalanya berat bagi aku

ya Allah, Tuhan pencipta seluruh alam,aku hanya inginkan kekuatan dari Mu

berikanlah aku satu yang bolh meringankan segala kekusutan ini

aku hanya berserah kepada Mu...Amin..

2 comments:

  1. hm..sabar jer la..sume ni mesti ad hikmah..

    ReplyDelete
  2. thanks shah...Tuhan jep yang tahu...haishhh

    ReplyDelete