Meh Knl Kwn

please click!!

Tuesday, January 4, 2011

Teringin Nak Menang!


Selamat Malam chuolllsss....

baru-baru nie aku ada masuk satu contest ni, company yg buat contest ni agak fames la jugak,

pengeluar buku paling vogeh kat dunia ni, tapi aku masuk yg Malaysia punye la..

dah masuk tu,lama gak la aku follow up contest tu,sbb kite xbleh anta lewat jawapan kat company tuh.

Then,after 2 bulan duk follow up contest tuh,akhirnye aku bejaya dapatkan dia punye contest form yang final..

now just tunggu 23hb-25hb utk tgk dorg draw sape yg patut menang, teringin gak la nak dapat RM250,000 cash, xpon dapat yg Rm10,000 atau RM1,500 pon ok gak lol...

InsyaAllah,kalo ada rezeki tu x kemana kan?

ook lah, aku nk tdo dulu yea, esok kelas pagi....good nyte and good morning...

No comments:

Post a Comment