Meh Knl Kwn

please click!!

Sunday, October 23, 2011

Menanti.Berjiwa.Merindui


ada lagi 3 minggu je aku nak abis praktikal

dalam masa 3 minggu ni jugak lah

aku akan terus tabah hadapi segalanya

lepas ni memang aku akan ada banayk masa

masa untuk kembalikan segala

ketenangan dalam jiwa aku....

Dari dulu, harapan aku memang tak pernah berubah

tak pernah lawan ckp mak

mak ckp xbleh, xbleh la..maka aku senyap

nangis sorg2...

belajar gigih...untuk masa depan

bila sambung belajar buat Diploma

baru aku berjauhan dari famly..

sekarang dh nk abis wat degree

pasni tak tahu lah kemana arah tuju

cuma yang pasti, aku tak nak ada kat sini lagi

aku tak nak mengingati segala kenangan disini

aku tahu, mesti ada yg ckp

tak mungkin aku dapat lupakan

setiap kenangan tu. tapi, aku cuma berharap

tiada lagi kenangan pahit yang pernah menyulami hari2 aku

harap, semuanya akan bersemadi dengan sendiri

aku dah tak peduli tentang itu

pernah terfikir untuk kembali menyintai dia

tapi aku takut, aku takut dengan kenyataan

aku tak nak rasa macam dulu lagi

walaupun kiranya dia berjanji untuk berubah

tapi aku tetap takut, sebab aku tahu

bukan mudah menjadi seorang yang perlu memegang janji

selama dia hidup...

tak perlulah aku cerita

segala apa yg dia pernah buat

sebab yang pastinya

ia sangat menyakitkan...

kekasihku...kau tetap dihati

nama mu tak pernah padam

kiranya kau ingin berubah demi aku

aku berjanji akan cuba menjaga kisah hidup kita yang seterusnya

dan aku berharap, tiada lagi apa yg sakit akan berlaku..

cuma kini,....aku Pasrah...


JueBungaParker

No comments:

Post a Comment