Meh Knl Kwn

please click!!

Monday, September 28, 2009

Saya Sayang Apa Yang Saya Ada...

keluarga aku selamanya

Ini adalah satu-satunya gambar yang sempat aku ambil masa hari raya hari tu...
gambar mak aku, abag aku, makcik aku dan dua orang anaknya...
aku tak ada dalam gambar ni..sebab aku yang capturee picture ni..
walaupun famly aku ni tak besar macam family orang lain...
tapi aku bersyukur sangat-sangat..
sebab walau mak aku sorang je yang membantu aku sejak aku kecil...
tapi dia mampu untuk buat aku sentiasa gembira dan rasa tenang...
walaupun aku tak pernah dapat apa yang aku inginkan..
namun segala apa yang aku ada sekarang sangat-sangat aku hargai..
sebab tu aku tak sanggup nak batalkan vacation konvo aku...
aku nak jugak bawa mak aku terutamanya ke konvo aku nanti...
aku nak dia rasa bangga macam mak orang lain...
macam family orang lain...aku nak dia rasa bahawa dia juga mampu untuk ada seorang anak yang dia asuh dari kecil ini berjaya juga akhirnya...
aku sayang dia sangat-sangat...walaupun aku tak diajar untuk menjadi yang terbaik...
namun aku tahu dia percaya dengan ketentuan Allah swt...
mak aku tidak kisah dengan apa yang aku nak buat, asalkan aku tidak memalukan keluarga aku...
SAYA SAYANG MAK SAYA....

1 comment: