Meh Knl Kwn

please click!!

Tuesday, November 27, 2012

SeteLah Sekian Lama...

Salammmmm...

Sudah berabad rasenye aku x ngepose kt belog nih...

Yela, dh memang sibuk katernye...kejerrr...keje kewrr?...

Ermmm..btw, just nk gtau kat korunk2 yg aku skrg dh 4bln kje..

kje biasa2 jew...xmcm kengkawan aku yg lain...yg sumenye kje hebat2..gituww...

Alhamdulillah dengan segala rezeki yg Allah berikan selama ni...

Alhamdulillah dengan kesihatan aku yg semakin baik...dh jarang2 dh sakit...semangat pon makin kuat...hahahaha..

Erm...banyak yg berlaku sejak stahu yang lepas...terlalu banyak untuk aku cerita dalam satu post ni...

Cume yg paling penting aku maintain single owkey!!...catat sejarah tuh..sbb mampoo single selama setahun lebih...berbanding sblm2 ni....

Aceli I miss all the moment happens before, I really miss it, tak kire lah kenangan manis ke, kenangan pahit ke...sumenye bagaikan masih segar sepertikan baru semalam ia berakhir...chewwwwaaaahh!!

Perkara yang paling bermakna skrg ni yg berlaku dalam hidup aku dlm masa setahun ni, aku dh contact balik ngn abang angkat aku yg aku penah kenal masa blaja diploma dulu...kikikikiki...

Yang penting status abang je owkey....dh serik mau lebih2...insaf katenyer....ahaks!!!
Skrg ni lebih memberi focus utk dapat keje yg lebih bangus disamping terus bagi komotment pada kerja skrg...

AKhir sekali...thanks for reading...(ada ke yg baca post ni erk?)...hahaah..ape2 je lah...thanks for everything...luv u olll....bye..Salam...

No comments:

Post a Comment