Meh Knl Kwn

please click!!

Saturday, April 25, 2015

Bila Hati Disakiti Buat Ke Sekian Kali

Bila hati disakiti...
Sekarang hati dah jadi keras, aku pon tak pernah mengerti..
Mengapa hati aku ni,susah sangat untuk difahami..
Sekali ia disakiti..akan ku ingat sampai ke mati..
Tapi sekiranya sekali ia dibelai dan disayangi..
Pasti akan aku hargai, sampai aku meninggalkan dunia ni..

Aku tahu, aku dah tidak akan lama lagi kat dunia ni..
Jadi, masa yang masih berbaki lagi ni..
Akan cuba aku elakkan dari perkara-perkara yang menyedihkan
Akan cuba aku elak dari terjadi lagi kesakitan dan kedukaan..

Walau apa pon...
Aku pasrah dan redha apa jua ujian yang mendatang...
Hidup tak selalunya Indah...
Matahari tak selalunya Cerah..
Apa yang penting aku akan cuba selalu senyum lepas ni..
Walau jauh disudut hati...ada sekelumit perasaan duka...





No comments:

Post a Comment